محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید افزوده شد.

سلام، خوش آمدید...

تلفن: 041-35515253

Back To Top

خدمات مشتریان

خدمات مشتریان

تعویض

شرایط و مدت زمان تعویض کالا

10 روز تضمین تعویض کالا، ویژه ی مشتریان "گروه قطعات خودرو وفادوست"
مشتریان "گروه قطعات خودرو وفادوست" برای بررسی کالای خریداری شده تا 10 روز فرصت دارند. در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، "گروه قطعات خودرو وفادوست"، کالا را برای آنها تعویض خواهد نمود. چنانچه کالای مورد نظر در انبار موجود نباشد، مشتریان ارجمند دو انتخاب خواهند داشت:
1. دریافت کالای مشابه به انتخاب خود
2. انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی
لازم به توضیح است که در هر دو حالت، این پروسه حداکثر ظرف یک روز کاری انجام خواهد شد. هزینه ی کالای تعویض شده نیز بر عهده ی "گروه قطعات خودرو وفادوست" است.

شرایط تعویض کالا

1. مشتری باید ظرف 10 روز پس از دریافت کالا،نسبت به اعلام ایراد فنی کالای خریداری شده اقدام کند.
2. ایراد فنی می بایست به تأیید کارشناسان "گروه قطعات خودرو وفادوست" برسد.
3. ایراد ناشی از استفاده ی نادرست از کالای خریداری شده، ضربه و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
4. کالای خریداری شده حتما دارای گارانتی باشد.
5. چنانچه ایراد فنی مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود.

گارانتی

شرایط گارانتی

 کلیه ی محصولات "گروه قطعات خودرو وفادوست" دارای گارانتی  یک ساله از زمان "صدور فاکتور" می باشند.
 زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در سند فاکتور یا برچسب گارانتی محاسبه می شود.
 اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول، برچسب سریال و ضمانت نامه هنگام خرید و تحویل
 ضمانت نامه فقط با برچسب هولوگرام دارای ارزش قانونی بوده و در صورت مخدوش شدن یا عدم وجود هولوگرام، ضمانت نامه فاقد اعتبار است
 از تحویل گرفتن محصولاتی که پلمپ یا بسته بندی آنها باز شده باشد، خودداری نمایید.
 ضمانت نامه حتما باید ممهور به مهر فروشنده بوده و تاریخ خرید در آن قید شود.

مواردی که شامل گارانتی نمی شود

 ارائه ی خدمات به محصولات فاقد گارانتی معتبر مقدور نخواهد بود. لطفا هنگام خرید به گارانتی محصول دقت کنید
 در صورت مخدوش بودن قطعه و یا عدم تطابق، محصول از شرایط گارانتی خارج می شود
 ضمانت محصول صرفا شامل ایرادات ناشی از ساخت و عملکرد محصول بوده و شامل خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، آتش سوزی و ... بنا به تشخیص کارشناسان فنی "گروه قطعات خودرو وفادوست" نمی شود
 ضمانت فقط شامل محصول اصلی بوده و شامل لوازم جانبی آن نمی شود.


رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های "گروه قطعات خودرو وفادوست" بوده است و "گروه قطعات خودرو وفادوست" در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی "گروه قطعات خودرو وفادوست"خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

اشکال در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، "گروه قطعات خودرو وفادوست" فرصت تست کالاهای فروخته شده را 10 روز پس از تحویل در نظر گرفته است.
جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت این شرکت، و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما - در وب سایت - به خدمات پس از فروش "گروه قطعات خودرو وفادوست" اطلاع داده شود.
کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان "گروه قطعات خودرو وفادوست" تأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
برای ارسال کالای دارای ایراد به "گروه قطعات خودرو وفادوست"، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش "گروه قطعات خودرو وفادوست" اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر 10 روز کاری پس از دریافت کالا به "گروه قطعات خودرو وفادوست" اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن های اعلام شده در این وب سایت و یا  از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش "گروه قطعات خودرو وفادوست" اطلاع داده شود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش "گروه قطعات خودرو وفادوست"، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توجه: هزینه های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده "گروه قطعات خودرو وفادوست" است.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و "گروه قطعات خودرو وفادوست" تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 1 روز کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش "گروه قطعات خودرو وفادوست" اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش "گروه قطعات خودرو وفادوست" ارسال شود.
در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به "گروه قطعات خودرو وفادوست" عودت شود.

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش "گروه قطعات خودرو وفادوست" اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
در صورتی که پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 1 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگر به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.
برای ارسال، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه ی لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط "گروه قطعات خودرو وفادوست" دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش، کالا را دریافت و تأیید کند در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن های اعلام شده در وی سایت و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما – در وب سایت - به واحد خدمات پس از فروش "گروه قطعات خودرو وفادوست" اطلاع داده شود.